79,00zł

28 osób dołączyło

  • Przeglądasz Instagramowe profile gromadzące tysiące obserwatorów zastanawiając się jak oni to robią?
  • Marzysz o zaangażowanej społeczności i różnorodnym gronie odbiorców Twoich treści?
  • Masz już swoje konto, ale chciałbyś je jakoś rozkręcić i dodać mu pazura?
  • Być może dopiero zaczynasz przygodę z Instagramem, ale stawiasz sobie ambitne cele i potrzebujesz pomocy w ich realizacji?

Odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania odnajdziesz w naszym szkoleniu, które składamy na Twoje ręce. Marketing na Instagramie to kompleksowo przygotowany kurs, zawierający wszystkie potrzebne informacje, byś mógł stworzyć swój wymarzony profil. Korzystając z naszych wskazówek i rad staniesz się Instagramowym gigantem. Wszystkie zawarte tu informacje znajdą zastosowanie nie tylko w przypadku tych profili stricte biznesowych, ale także kont prywatnych. A to wszystko w myśl naszego motta: “Prywatnie i zawodowo”.

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się dlaczego Instagram to Instagram i jak doszło do jego powstania. Poznasz jego cechy charakterystyczne i ogólną specyfikę tego portalu społecznościowego. Przekażemy Ci wiedzę, jak stworzyć idealny profil, który będzie wyróżniał się na tle pozostałych doskonałą jakością i przejrzystością. Pomożemy Ci zbudować grono obserwatorów, które zaskoczy Cię swoim zaangażowaniem. Zwrócimy Twoją szczególną uwagę na istotę strategii i wielką wagę analizy swoich poczynań.

Jedyne takie szkolenie na rynku, w którym każdy kursant otrzymuje po ukończeniu (zdaniu testu) certyfikat zaświadczający o zdobytych kwalifikacjach, który może umieścić w swoim CV. Znajdujemy się w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych, dlatego nasze dokumenty są respektowane przez pracodawców.

  • Instagram 

    Wstęp

    0/1
    • Wstęp do szkolenia
  • Podstawowe informacje 

    Podstawowe informacje o Instagramie, krótka historia, grupa odbiorców, budowa i funkcje strony.

    0/3
    • Historia
    • Nazwa i logo
    • Budowa
  • Cechy charakterystyczne 

    Cechy wyróżniające Instagrama na tle innych mediów społecznościowych.

    0/5
    • Grupa odbiorców
    • Koszty
    • Zasięg
    • Zaangażowanie
    • Prostota
  • Tworzenie profilu 

    Tworzenie oraz ustawienia krok po kroku.

    0/5
    • Tworzenie konta
    • Nazwa użytkownika
    • Miniatura
    • BIO
    • Content
  • Budowa społeczności 

    Jak zbudować zaangażowaną społeczność?

    0/9
    • Aktywność
    • Hashtagi
    • Obserwowanie
    • Obserwowanie 2
    • Stories
    • Konkursy
    • Współpraca
    • Oznaczanie
    • CrossFollow
  • Narzędzia, programy 

    Narzędzia i programy ułatwiające pracę na Instagramie

    0/9
    • Program 1
    • Program 2
    • Program 3
    • Program 4
    • Program 5
    • Program 6
    • Program 7
    • Program 8
    • Programy
  • Strategia i analiza 

    Od czego zależy skuteczność naszej pracy na Instagramie?

    0/3
    • Strategia
    • Analiza
    • Materiały pomocnicze
  • Popełniane błędy 

    Najczęściej pojawiające się błędy

    0/1
    • Popełniane błędy
  • Metody zarabiania 

    Jak zarabiać używając Instagrama?

    0/3
    • Metody zarabiania 1
    • Metody zarabiania 2
    • Metody zarabiania 3
  • Podsumowanie 

    Podsumowanie szkolenia

    0/1
    • Podsumowanie
  • Test końcowy 

    Test pozwalający ukończyć szkolenie.

    0/1
    • Test końcowy